//
you're reading...
Träning

Färdigtränat…?!

Är jag redo för en Ironman nu?
Jag hoppas det i alla fall för nu är det färdigtränat. I alla fall med långa eller hårda pass. Cyklade 10 mil idag i ett behagligt tempo. Det får bli det sista. nu ska jag bara få upp lite form också… Blir lite simpass, kanske något kortare cykelpass och ev. något lätt löppass… Sen blir det sprinttriathlon på Gôrslitet till helgen.

Sen ska det mosas i Kalmar!

Hoppas det blivit rätt tränat nu bara…

Senaste passen tyder i alla fall på att det kan bli ok!
Ett 6 milspass på cykeln där snittet landade på 36,6 km/h är t.ex. ett gott tecken!
Löppasset på 22 km i förrgår kanske inte direkt pekade på ett drömscenario direkt, men då var det varmt och vidrigt och benen redan tröttkörda…

Börjar så smått tro på ett skapligt resultat i Kalmar…!

Dagens banvallspass bjöd på ett par spännande överraskningar, troligen p.g.a. gårdagens brutala åskoväder…
Hinder 1
Hinder 2

About boullboull

En gubbe, född -80, gift och har 2 småbarn. Tränar så mycket jag hinner, främst med Kalmar IronMan i sikte, men även med andra mål. Startar en blogg mest för att skriva av mig lite tankar kring träningen, mest för att förskona mina nära från mitt tjat (muntligen)! =)

Diskussion

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

