//
you're reading...
Uncategorized

Träningsläger

Ligger utslagen i en säng på ett hotellrum i Älvdalen. Helt slutkörd efter dagens första simpass. Men så blev det också ett nytt distanspers idag igen! Igår, på första simpasset, fick jag ihop 5000 meter. Det var pers med 500 meter! Idag krossades det igen med ytterligare 500 meter! Detta trots att kroppen känndes tok-mör från första simtaget! Är rätt stolt över min insats så här långt!

Ruskigt kul att vara här med 30 andra glada trevliga triathleter som njuter av att plåga kroppen genom träningspass efter träningspass! Däremellan blir det en massa snack om träning och målsättningar och split-tider! Skit kul allt ihop!

Bra mat bjuds det på här på hotellet som ligger 200 meter från 50 meters bassängen. Kan knappt bli bättre!

Snart är det dags att dra på sig löparshortsen och rulla ut på vägarna och jogga igenom några km i solgasset också…

Ska bara vila lite först…

About boullboull

En gubbe, född -80, gift och har 2 småbarn. Tränar så mycket jag hinner, främst med Kalmar IronMan i sikte, men även med andra mål. Startar en blogg mest för att skriva av mig lite tankar kring träningen, mest för att förskona mina nära från mitt tjat (muntligen)! =)

Diskussion

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

