//
you're reading...
Uncategorized

Fortsatt sjuk…

Tog just det mogna beslutet att inte gå och simma med I2 ikväll. Var inte direkt lätt att ta det beslutet. Vill verkligen dit! Vill verkligen få börja träna igen nu! Men nu ska jag vila tills jag är frisk! Helt frisk!

3 veckor sen idag som jag fullföljde ett riktigt träningspass. Ett par avbrutna och något genomfört med dålig insats har det blivit. De försöken har inte gynatt mitt tillfrisknande…

Fokuserar nu istället på att starta igång ”Projekt-75”. Äta mindre än jaggör av med. Gynnar säkert inte heller tillfrisknandet, men måste börja nu om jag ska hinna klart i tid tills säsongen är här.

Hoppas på att vara frisk imorgon så att jag kan smyga igång med ett litet squash-pass i alla fall.

About boullboull

En gubbe, född -80, gift och har 2 småbarn. Tränar så mycket jag hinner, främst med Kalmar IronMan i sikte, men även med andra mål. Startar en blogg mest för att skriva av mig lite tankar kring träningen, mest för att förskona mina nära från mitt tjat (muntligen)! =)

Diskussion

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

