//
you're reading...
Skada/Rehab

Brev..!

Ett brev kom igår. Ett brev som inger lite hopp om en löp-bar sommar! En kallelse till ortoped Magnus Forssberg! Redan nu på torsdag! Hoppas innerligt att det inte är fullt i jobbkalendern när jag tittar efter på måndag…

Innan jag vågade jubla var jag tvungen att maila min sjukgymnast Inger K och fråga om det var en av de ”rätta” ortopederna… Fick en rätt snabb bekräftelse på att det var så!

Vet ju inte egentligen vad jag ska hoppas på att de tar sig för, men det känns lite som sista instansen för att hitta en tänkbar utväg på detta…

Den utlovade tre-månadersväntan blev bara 1,5! Bra jobbat LIV!

Nu håller jag tummarna och hoppas på att det händer något på torsdag i alla fall!

About boullboull

En gubbe, född -80, gift och har 2 småbarn. Tränar så mycket jag hinner, främst med Kalmar IronMan i sikte, men även med andra mål. Startar en blogg mest för att skriva av mig lite tankar kring träningen, mest för att förskona mina nära från mitt tjat (muntligen)! =)

Diskussion

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

