//
you're reading...
Träning

Träningsprogram till Maran

Så här ser min plan ut för att lyckas rädda ett acceptabelt resultat, trots alla skade problem, i Stockholm 1/6:

Känns absolut inte omänskligt på något sätt och om bara kroppen håller ihop nu på slutet så ska det nog gå att fullfölja detta. Lite småjusteringar kan nog krävas, med ett eller annat flyttat pass, men det är ok. Tror t.ex. inte att jag springer ett långpass samma dag som vi genomför flytten till huset, men då kan det passet med fördel flyttas en dag fram eller bak, bara det blir gjort! Totalt kommer det tillföras ca 20 mil ytterligare träningsmil av denna period.

Lyckas ambitionen att följa detta tror jag att det är möjligt att i alla fall hamna i samma nivå som i fjol. Målsättningen får bli att ta mig under 3:30. Det ska jag bara klara av.

About boullboull

En gubbe, född -80, gift och har 2 småbarn. Tränar så mycket jag hinner, främst med Kalmar IronMan i sikte, men även med andra mål. Startar en blogg mest för att skriva av mig lite tankar kring träningen, mest för att förskona mina nära från mitt tjat (muntligen)! =)

Diskussion

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

