//
you're reading...
Träning

Morgonsim

5 varv på banan i Kroppkärrssjön avklarade. 375 m styck borde innebär 1875 m totalt. 39 minuter och ett 100m tempo på 2:05 min. Vet inte om det går åt rätt håll, men det är rätt stabilt i alla fall.

Borde antagligen lägga än mer tid på simmet eftersom jag är så kass där, men nu har jag gjort en plan och håller mig till den!

Kunde i alla fall andas 3-takt stora delar under passet utan att fullständigt tappa orienteringen! =)

http://connect.garmin.com/activity/197670904

Funderar på att skippa klockan under simningen i Kalmar. Den ger ju ingen puls i vattnet och gps-en ger verkligen inget trovärdigt värde, så varför släpa runt på den? Hade klockan under badbössan idag för att ge den bästa möjliga förutsättningar, med ändå blir det super skumma värden….

 

Nåja, dax att åka till jobbet!

 

About boullboull

En gubbe, född -80, gift och har 2 småbarn. Tränar så mycket jag hinner, främst med Kalmar IronMan i sikte, men även med andra mål. Startar en blogg mest för att skriva av mig lite tankar kring träningen, mest för att förskona mina nära från mitt tjat (muntligen)! =)

Diskussion

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

