//
you're reading...
Träning

Duopass

40 km cykling följt av 10 km löpning.

Trötta ben i inledningen på cyklingen, men det släppte efter ett tag. Forshaga ut efter banvallen och sen en nostalgi-tripp längs Skivedsleden hemåt. Riktigt bra totalfart, 35 km/h…

http://connect.garmin.com/activity/197551170

Löpningen gick kanoners! Stabil fart på 4:30-4:35 min/km.

http://connect.garmin.com/activity/197551180

Totalt sett ett mycket bra träningspass! Nöjd med insatsen och kryper nu till kojs. Måste få ett par timmars sömn innan morgondagens morgon-sim…   😉

 

About boullboull

En gubbe, född -80, gift och har 2 småbarn. Tränar så mycket jag hinner, främst med Kalmar IronMan i sikte, men även med andra mål. Startar en blogg mest för att skriva av mig lite tankar kring träningen, mest för att förskona mina nära från mitt tjat (muntligen)! =)

Diskussion

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

