//
you're reading...
Övrigt

Bloggen uppstartad!

Så slammrar jag in i blogg-världen till slut…

Varför?

En klart berättigad fråga må jag säga! Har aldrig trott att det skulle bli aktuellt för min del med sådant ”trams”… Men… Man är väl inte sämmre än man kan ändra sig!  =)

Främst gör jag detta för min egen skull, ett sätt att bearbeta min egen träning. Att dra lärdom av vad som funkat bra och vad som inte funkat bra. I andra hand gör jag det för mina närmaste, för att de ska slippa höra en del av mitt tjat kring min träning. De kommer troligen inte undan helt, men kanske lite…   😉 . I tredje hand kanske det kan hjälpa/inspirera någon annan till träning eller satsning mot IronMan, vilket vore kul!

Så nu kör vi! Mer prat om träning!  =)

About boullboull

En gubbe, född -80, gift och har 2 småbarn. Tränar så mycket jag hinner, främst med Kalmar IronMan i sikte, men även med andra mål. Startar en blogg mest för att skriva av mig lite tankar kring träningen, mest för att förskona mina nära från mitt tjat (muntligen)! =)

Diskussion

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

